Marvel's Runaways musim 3: Clarissa Thibeaux bercakap bermain Xavin

Marvel's Runaways musim 3: Clarissa Thibeaux bercakap bermain Xavin

Kagum

Marvel's Runaways - 'Lord of Lies' - Episode 303 - The Runaways menjadi curiga antara satu sama lain dengan pengkhianat di antara mereka. Catherine bertanggungjawab untuk masa lalunya. Leslie meminta pertolongan melindungi anak yang tumbuh di dalam dirinya. Xavin (Clarissa Thibeaux), ditunjukkan. (Foto oleh: Michael Desmond / Hulu)

Semasa wawancara baru-baru ini dengan Clarissa Thibeaux, kami membincangkan musim ketiga Marvel's Runaways dan bermain Xavin. Teruskan membaca untuk lebih banyak lagi.

Peminat selalu berharap bahawa Marvel akan menghidupkan semula watak yang hilang akibat pembatalan masa yang tidak tepat, seperti yang berlaku Fox's The Gifted dan Marvel's Runaways , dan yang satu masih mempunyai masa depan jika Marvel / Disney menganggapnya sesuai, Xavin.

money heist keluaran musim baru

Semasa wawancara baru-baru ini dengan Clarissa Thibeaux, the Pelarian bintang memberitahu Netflix Life bahawa dia berharap Marvel mendengar kerana dia ingin mengulangi peranannya sebagai Xavin. Marvel's Runaways dibungkus musim 3 tidak lama dahulu, tetapi jalan keluar Xavin di acara itu meninggalkan watak dalam posisi yang sesuai untuk muncul di sudut lain dari Marvel Universe.



Menjelang separuh akhir musim 3, Xavin memutuskan perkara terbaik untuk bayi Leslie Dean adalah membawa hibrid manusia-asing kembali ke dunia asal mereka. Leslie bersetuju dengan tindakan mereka dan shapeshifter berangkat tidak lama kemudian. Dia tidak dapat dilihat lagi, tetapi itu tidak bermakna Xavin hilang selamanya.

Di mana Xavin boleh muncul seterusnya di Marvel Universe?

Secara keseluruhan, mempunyai Xavin (Thibeaux) cameo dalam projek Marvel yang lain sepertinya idea yang bagus. Mungkin makhluk asing yang berubah bentuk bahkan akan menerima tempat tetamu masuk Penjaga Galaxy 3. Pengembaraan jarak jauh mungkin membawa para Guardian ke dunia yang jauh, dan tidak menyangka mereka boleh menemui Xavin pada suatu ketika.

Lebih banyak dariBerita Netflix

Tetapi kalau Penjaga Galaxy Vol. 3 tidak berfungsi, mungkin penampilan di Doktor Pelik sekuel boleh menjadi alternatif yang mencukupi. Ia bertajuk dengan senang Doktor Pelik di Multiverse of Madness dan nama seperti itu menunjukkan Stephen Strange (Benedict Cumberbatch) akan mengembara ke Multiverse semasa sebahagian besar filem ini.

Oleh kerana faktor itu, kemungkinan Sorcerer Supreme akan mempunyai watak dari Marvel's Runaways dalam perjalanannya, terutamanya Xavin, tetapi itu hanya dugaan kami.

Untuk maklumat lanjut mengenai Marvel's Runaways ’ pelakon, anda boleh melihat keseluruhan wawancara kami dengan Thibeaux di bawah.

NetflixLife: Pertama. Sekarang musim tiga Marvel's Runaways sudah keluar, adakah anda lega bahawa anda boleh bercakap secara bebas mengenai peranan anda dalam siri ini?

Clarissa Thibeaux: OMG ya. Itu sangat sukar semasa musim 2 kerana saya tidak dapat memberitahu siapa pun bahawa saya berada di acara itu. Tetapi sekarang musim ketiga sudah habis, saya boleh bercakap mengenai Xavin sepenuhnya.

NL: Soalan seterusnya berkaitan dengan asal-usul watak anda. Dihidupkan Pelarian, Asal Xavin sedikit berbeza dari versi komik. Adakah pelari dan penulis rancangan mengatasi perbezaan dengan anda?

Thibeaux: Saya dapat melihat banyak perbezaan ketika saya membaca dan membaca sebanyak mungkin komik, jadi saya tahu ada perbezaan seperti aspek Super-Skrull kerana Xavin adalah Xartan dalam rancangan itu.

Perkara mengenai perlumbaan Xartan adalah tidak banyak maklumat mengenai mereka di mana sahaja. Mereka hanya disebut secara ringkas dalam komik beberapa kali, tetapi dari satu segi, itu bagus kerana ini memberi kita ruang untuk bermain dengan watak tersebut.

NL: Adakah pengeluar menerangkan mengapa mereka mengikuti perlumbaan Xartan daripada makhluk asing yang berubah bentuk dalam arkib Marvel?

Thibeaux: Ini adalah salah satu proses di mana semuanya berlaku dengan begitu pantas. Saya tidak banyak mempersoalkannya, atau kadang-kadang, tidak ada jawapan langsung yang diberikan kepada kami.

NL: Memerlukan watak asing yang tidak semestinya memahami interaksi manusia dan tidak beremosi dengan wajah mereka, adakah sukar bagi anda sebagai pelakon untuk mengekalkan sikap yang sama ketika membuat filem?

alih keluar daripada terus menonton netflix

Clarissa Thibeaux - Kredit Foto: Storm Santos

Thibeaux: Untuk bermain Xavin, saya mula-mula mengikuti uji bakat dan mereka memberi saya dua baris: satu adalah mengenai makhluk asing dan yang lain adalah mengenai raja, jadi saya agak berlari dengan itu. Tetapi ketika saya dapat melihat semua komik dan melihat betapa lucunya Xavin, saya dapat mengambil sikap kurang ajar dari tubuh Xavin dan cara mereka bercakap dan memberikan tafsiran kepada saya. Dan saya memastikan cara saya melakukan semuanya dengan sengaja. Tidak ada keraguan mengenai tindakan mereka.

NL: Sejenis soalan yang berkaitan. Pada Musim 3, Molly (Allegra Acosta) mengajar Xavin untuk menunjukkan emosi melalui ekspresi wajah, dan salah satu yang pertama adalah tersenyum. Adakah anda harus mempraktikkan senyuman canggung Xavin yang pertama pada kamera, untuk membezakannya dengan ekspresi semula jadi anda sendiri?

Thibeaux: Hari itu sangat menyeronokkan. Saya membaca skripnya, dan pada hari itu, saya mula berlatih sendiri. Oleh itu, saya baru sahaja mengambil keputusan dan semua orang di set mula ketawa. Tetapi kemudian salah seorang pengarah kami Larry kehabisan dan mencadangkan saya mencubanya dengan cara yang berbeza. Dia menyuruh saya bersandar seolah-olah menggigit Molly tetapi kemudian tersenyum pada saat terakhir. Ia sangat menyeronokkan.

NL: Menjelang akhir musim 3, watak anda akhirnya kembali ke dunia utama Gibborum bersama anak yang baru lahir Leslie Dean. Apa yang anda fikir berlaku selepas itu kerana saya tidak percaya apa-apa yang dikatakan mengenai mereka setelah selamat tinggal?

Thibeaux: Saya membuat teori peminat saya sendiri, tetapi ya saya sangat suka melihat apa yang dilakukan Xavin dan bayi selepas itu. Dan lebih daripada itu, bagaimana penyerapan kemanusiaan Xavin mempengaruhi dirinya setelah mereka kembali ke dunia asal mereka ... dan dengan bayi asing separuh manusia.

NL: Saya faham Hulu sudah selesai Pelarian buat masa ini, tetapi adakah anda bersedia untuk mengulangi peranan anda sebagai Xavin sekiranya Marvel melancarkan projek lain yang melibatkan watak anda?

Thibeaux: Ya! Saya harap Marvel mendengar kerana saya ingin kembali ke peranan. Saya rasa Xavin menambahkan tahap kejujuran yang berbeza ini Pelarian ensemble, dan menyegarkan untuk memainkan watak seperti itu.

NL: Selain dari Marvel's Runaways, adakah anda sedang mengerjakan rancangan TV atau filem lain pada masa ini?

Thibeaux: Ya, jadi sekarang saya telah menulis konsep konsep untuk filem pendek dengan rakan saya yang sangat baik. Kami cuba membuat versi filem pendek yang ingin kami tentukan sebagai siri penuh untuk dipilih di kemudian hari. Kami sebenarnya baru mula crowdfund ia dan mengumpulkan $ 6,000 untuk persembahan itu.

NL: Bagaimana jika ada yang boleh anda ceritakan mengenai rancangan itu?

Thibeaux: Ia dipanggil RxR dan rancangannya adalah mengenai dua wanita yang menjalin persahabatan dalam kumpulan pendukung barah. Ia sangat lucu. Ada kesungguhan untuk itu, tetapi ada juga kelonggaran untuk persembahan.

NL: Adakah perkara lain yang ingin anda tambahkan sebelum kami pergi?

Thibeaux: Saya hanya ingin mengatakan bahawa saya harap semua orang sangat menyukai musim baru Marvel's Runaways dan berharap mereka berpuas hati dengan bagaimana semuanya berubah. Rakan sebaya saya sangat mengagumkan dan saya pasti kita semua akan mengetahui perkara baru tidak lama lagi. Dan saya hanya ingin mengatakan bahawa itu adalah berkat.

Adakah anda ingin melihat Clarissa Thibeaux kembali sebagai Xavin di Marvel Universe? Beritahu kami dalam komen.

Seterusnya:Marvel's Runaways Musim 3: Sambungan Ultron