Lucifer musim 5, bahagian 1 berakhir dijelaskan

Lucifer musim 5, bahagian 1 berakhir dijelaskan

LUCIFER (L to R) TOM ELLIS sebagai LUCIFER MORNINGSTAR, D.B. KAYU sebagai AMENADIEL, dan LAUREN GERMAN sebagai CHLOE DECKER dalam episod 105 LUCIFER Cr. JOHN P. FLEENOR / NETFLIX © 2020

LUCIFER (L to R) TOM ELLIS sebagai LUCIFER MORNINGSTAR, D.B. KAYU sebagai AMENADIEL, dan LAUREN GERMAN sebagai CHLOE DECKER dalam episod 105 LUCIFER Cr. JOHN P. FLEENOR / NETFLIX © 2020



Cobra Kai musim 1 dan 2 akan datang ke Netflix malam ini

Apa yang berlaku di Lucifer musim 5, bahagian akhir 1?

The Lucifer musim 5, bahagian 1 memukul kami semua secepat salah satu dropkicks terbaik Maze! Mari kita pecahkan semua yang berlaku dalam 30 minit terakhir episod 8, Spoiler Alert.

Satu minit Maze dan Lucifer bekerjasama dan seterusnya mereka saling bertengkar. Ada apa dengan Lucifer yang tidak akan mengatakan bahawa saya mencintaimu kepada Chloe? Dan jika Tuhan marah, dia pasti tidak kelihatan seperti itu! Bagaimana setiap watak sampai di sini!





Seperti yang telah kami sebutkan sebelumnya, kami suka bagaimana episod pertama untuk Lucifer musim 5 adalah mengenai perjalanan watak dan cerita.

Kami telah belajar lebih banyak lagi mengenai mereka, ini bukan sesuatu yang dapat anda katakan untuk sebarang siri yang sudah berlangsung selama lima musim. Tetapi bab-bab dan peristiwa-peristiwa emosi hanya mempersiapkan kita untuk aksi yang penuh aksi!



Tidak perlu dikatakan, penantian Lucifer musim 5, bahagian 2 tidak akan mudah, tetapi kami tahu ia semestinya dinanti! Sementara itu, mari kita lihat acara di episod akhir bahagian 1.

Lucifer musim 5, bahagian 1 berakhir

Separuh akhir episod 8 menyaksikan Ella berjuang untuk hidupnya, yang membuat kita tidak berjaga-jaga. Sebagaimana yang kita mengesyaki Pete, kita tidak pernah membayangkan dia adalah pembunuh sebenarnya! Sungguh mengejutkan. Nasib baik, Ella bertahan dan berjaya melarikan diri. Keadilan akan dilayan, tetapi Pete bukanlah orang yang menculik Chloe. Kami mendapat tahu Michael.

Michael menculik Chloe untuk membalas dendam terhadap Lucifer. Maze, Dan, dan Lucifer menemui Chloe, tetapi tidak sebelum Michael menanam dalam fikiran Chloe idea bahawa Lucifer tidak benar-benar mencintainya. Sekiranya dia melakukannya, dia akan mengatakan kata-katanya, bukan?



penstriman legacies musim 3

Semasa Chloe memberitahu Lucifer ini, dia menjelaskan bahawa itu rumit dan tergagap dengan kata-katanya. Dia akan mengatakan bahawa dia mencintainya, tetapi dia terganggu oleh waktu berhenti Amenadiel. Sangkaan saya adalah bahawa Lucifer tidak pernah mengucapkan kata-kata ini, tidak keras.

Bolehkah anda menyalahkannya? Dia adalah Iblis, dia tidak mempunyai orang dalam hidupnya untuk mengatakan kata-kata ini. Tetapi mari kita mundur sedikit untuk menjelaskan juga mengapa Maze berakhir #TeamMichael.

Maze mengambil berat tentang Chloe. Heck, Maze mengambil berat tentang semua orang dalam hidupnya, dan sangat! Oleh itu, dia menyedut kemarahan dan kebencian yang dia rasakan terhadap Lucifer untuk menolongnya. Tetapi setelah selesai, semuanya akan meletus.

musim baru di blok saya

Tidak pernah ada masa yang tepat untuk berhadapan dengan Lucifer tentang menyembunyikan ibu Maze darinya, jadi Michael dapat melakukannya Maze ketika dia berada di tempat yang sangat terdedah. Michael menjanjikan Maze jiwa jika dia membantunya menjatuhkan Lucifer dan Amenadiel dan dia, karena marah pada Lucifer, menerimanya.

Ini benar-benar tidak membantu bahawa Lucifer memberitahu Maze bahawa dia hanya iblis, itu hanya membuatnya marah. Oleh itu, walaupun saya berharap dia tidak mempercayai pembohongan Michael, saya faham dari mana dia datang dari sini.

Akhirnya, saat besar final (dan siri sejauh ini), Tuhan menghentikan pertarungan epik. Dan pertarungan hebat itu! Siapa lagi yang berada di tepi tempat duduk mereka?

Tuhan berteriak kepada mereka untuk berhenti berperang, tetapi kemudian kita melihat wajahnya yang lembut dan suaranya yang menenangkan memberitahu anak-anaknya betapa dia membencinya ketika mereka bertengkar. Bagaimana seseorang boleh menjadi begitu marah dan penyayang pada masa yang sama? Dennis Haysbert sangat sesuai untuk peranan ini!

Kami mempunyai banyak soalan untuk Lucifer musim 5, bahagian 2 untuk dijawab, tetapi sekurang-kurangnya kita tahu di mana setiap watak berdiri sejauh ini.

Seterusnya:5 rancangan Netflix yang bagus yang seharusnya tidak dibatalkan